În Europa de Vest, cea mai puternică regiune în ceea ce priveşte vânzările de maşini Škoda, compania a livrat 327.222 de maşini, înregistrând astfel o creştere a cotei de piaţă cu 2,2%. În partea de Est a Europei, vânzările Skoda au crescut cu 34%, comparativ cu anul precedent,până la un total de 95.032 de unităţi livrate.
În România, marca Skoda a reuşit un volum de 23.197 unităţi livrate. Cele mai vândute modele au fost Škoda Octavia 2, cu 7.129 de unităţi, şi Octavia Tour, cu 6.138 de maşini. Cât despre Fabia, cifra cumulată a vânzărilor a fost de 4.400 de automobile, iar pentru acest an se aşteaptă depăşirea pragului de 5.000 de unităţi.
Luna februarie va aduce noi perspective Skoda, prin lansarea modelului Fabia Combi, în timp ce spre sfârşitul anului vom putea admira noul Superb şi pe străzile României. Per ansamblu, marca Škoda estimează o cifră totală a vânzărilor de 30.000 de unităţi în anul 2008.